Charakteristika školy

Poskytujeme bezpečné, vstřícné a podnětné prostředí pro děti s narušenou komunikační schopností. Usilujeme o to, aby každý žák zažíval ve škole úspěch, radost z učení a zdravé sebevědomí.

Základní škola logopedická a Mateřská škola logopedická, Praha 10, Moskevská 29 je škola jen s 1. stupněm, poskytuje vzdělání od 1. do 5. ročníku. 
Škola se řadí svým počtem žáků mezi malé školy. 

Poskytujeme bezpečné, vstřícné a podnětné prostředí pro děti s narušenou komunikační schopností. Usilujeme o to, aby každý žák zažíval ve škole úspěch, radost z učení a zdravé sebevědomí.

Díky individuálnímu přístupu, logopedické péči a úzké spolupráci s rodinou pomáháme dětem rozvíjet dovednosti potřebné pro běžný život - komunikaci, samostatnost, sebevědomí a sociální vztahy.

 

Umístění školy:

Naše škola je dislokována na dvou  pracovištích:

  • Moskevská 408/29, Praha 10 (3. - 5. ročník, vedení školy, hospodářka)
  • Přípotoční 1581/2a, Praha 10 (1. a 2. ročník, družina, jídelna)
     

Charakteristika žáků:

Naši školu navštěvují žáci z celé Prahy i blízkého okolí. Vzhledem k jejímu zaměření na logopedickou péči se k nám hlásí děti s narušenou komunikační schopností, kterým vyhovuje klidné, podnětné a přátelské školní prostředí.

Jsme menší škola s rodinnou atmosférou, kde klademe důraz na individuální přístup k potřebám každého žáka. Díky menším třídám se můžeme každému dítěti věnovat naplno a podpořit ho v jeho osobním i vzdělávacím rozvoji.

 

Podmínky školy:

Naše škola funguje na dvou pracovištích. 

Pracoviště Přípotoční 1581/2a nabízí klidné prostředí se školní zahradou s herními prvky. Budova má bezbariérový přístup. Všechny třídy jsou vybaveny interaktivní tabulí. Je zde také školní družina s kapacitou 70 žáků. Po skončení vyučování se sem všichni žáci přesouvají na oběd, který je zajištěn ve školní jídelně.

Pracoviště Moskevská 29 se nachází hned u zastávky tramvaje 22. Nemá bezbariérový přístup. Je vybaveno tělocvičnou a počítačovou učebnou. Během velké přestávky se žáci mohou volně protáhnout a odpočinout si v prostorách vnitrobloku. Většina tříd je vybavena interaktivními tabulemi. Sem dochází žáci z vyšších ročníků (3.- 5. ročník).

Obě pracoviště jsou vzájemně propojena organizačně i pedagogicky a umožňují individuální přístup k potřebám každého žáka.


Škola úzce spolupracuje s externími specialisty.